PRICE
chamindadewapriya16@gmail.com
Posted 1 week agoSamsung galaxy A07 4Gb 64Gb 25W fast charging ❤️අරගෙන මාස 5 transparent back cover එකකට back එකේ පොඩි සුදු පාට තිත් දෙක තුනක් තියෙනවා එක පෙන්නැ වැඩිය කිසිම අව්ලක් නැ worrent තියෙනවා.Brand new quality එකෙන්ම තියෙනවා.. battry එක හොදටම හොදයි උදේ ඉදන් රැ වෙනකන් වැඩ කරන්න පුලුවන් එ නිසාමයි පොන් එක exchange කරන්නේ දවසම පොන් එක ඔබන එක නවත්තන්න බැරි නිසා... X එකෙන් උඩ පොන් එකකට exchange karanawa